vrijdag, juni 01, 2012

Duiklayoutjes met de nieuwe ROCKPOOL collectie

Ik ben gisteren nog aan de slag gegaan om wat voorbeeldjes te maken met de nieuwste collectie van Kaisercraft ROCKPOOL die helemaal te koop is in de shop, dus alle papier, maar ook bijbehorende embellishments, zoals lintjes, rubons, stempels, figuurtjes...

Voila, dit is mijn eerste met een grote lelijke murene, maar wel één van mijn favoriete fotomodellen onder water, want die blijft tenminste zitten!  Voor deze layout heb ik het blokjespapier gebruik (achterkant met koraal), stempel en 2 die-cuts.  De letters zijn van een ouder Basic Grey-stickervel.

En dit is mijn tweede layout geworden, van een grote inktvis die zich voor een keer uit zijn hol bevond, dus ik erachter om te fotograferen!  In de Rockpoolcollectie zitten heel wat leuke embellishments, waaronder ook met een rode octopus, dus die moesten hier natuurlijk bij!  Ik heb 2 soorten papier gebruikt, en de foto linksboven is gemat op een stukje van het blokjespapier.

Ziezo, benieuwd wat jullie er van vinden!  Deze collectie is komende zondag live te bekijken in de Creanijn Shop, die uitzonderlijk open is van 10u tot 18u!

Geen opmerkingen: