zondag, juni 17, 2012

Een paar kaartjes

Ik moest voor een zieke collega op school nog een kaartje maken, een muziekleerkracht, dus ik vond het wel passen om hier muzieknoten bij te gebruiken.  Het achtergrondje is gemaakt met distressinkt (uiteraard, want daar ben ik de laatste tijd vooral mee bezig!).  Verder gewoon een stukje Echo Park papier en mijn tekststempeltje, die ik gestempeld heb op het restje van het distress-papier. De gebruikte kleuren inkt zijn de nieuwe Lemonade van de Spring set en waarschijnlijk Scattered Straw.


Tijdens de distress-workshop zelf, ben ik ook nog wat aan het experimenteren geweest na het tonen van de verschillende technieken. En ik heb een leuke kleurencombinatie gevonden, namelijk Iced Spruce en Weathered Wood, een beetje metaal-achtig van kleur, en ik vond het super geschikt om er een paar mannenkaarten van te maken!  Het is altijd moeilijk vind ik om een leuk idee te vinden voor een mannenkaart, maar ik ben méér dan tevreden over deze simpele kaartjes.

Voor wie nog interesse heeft in de distress-workshop: deze zal in het najaar zeker nog op de kalender komen!!!

1 opmerking:

Rose zei

Mooi kaartje voor je collega!!
Met de fietsen is ook goed gelukt!!!
Groetjes