zaterdag, september 22, 2012

CKC#001: Kaart met een schets

Ziezo, we verwelkomen jullie op de eerste Creanijn Kaartjes Challenge!!! Na de scrapbookchallenges de 2de zaterdag van de maand, mogen jullie op de 4de zaterdag een kaartjeschallenge verwachten!!!  
We beginnen eenvoudig met een leuke kaartenschets, die ik van het internet heb geplukt.
Zeg nu zelf: een mooie schets, die absoluut niet moeilijk te maken is!!! Je hebt tot vrijdag 26 oktober om een kaart te maken op basis van de schets, en uiteraard ook te tonen op je blog/pagina/fotogallerij, uiteraard het liefst met de vermelding (én link) naar de Creanijn Challenges!!!  De winnaar zal op zaterdag 27 oktober bekend gemaakt worden.

En uiteraard staat er daar weer wat leuks tegenover.  Uit de inzendingen wordt een winnaar gekozen, en die krijgt 3 leuke stempeltjes van Nellie Snellen cadeau (keuze uit de stempels hieronder volgens beschikbaarheid)!!!

Het Creanijn Designteam is weer volop aan het knutselen geslagen, met deze creaties tot gevolg:

VEERLE:
ROSE:

DAPHNE:
Heeft een heleboel kaartjes gemaakt met onder andere het papier van Rockpool (Kaisercraft) en lintjes!!!





VICKY:
 Ik heb de bolletjesrand vervangen door een bloemenstrook (geponst)
En ik heb ook nog een horizontaal kaartje gemaakt, en ook hier een geponste rand gebruikt.

Kortom, het Creanijn Design Team heeft weer voor ontzettend veel leuke kaartjes gezorgd om jullie te inspireren.  We zijn alvast benieuwd naar jouw interpretatie van de schets!!!


Plaats de link naar jouw creatie hieronder!!!

1 opmerking:

debo zei

super,ik ben dol op de stempels van nellie.
ik heb zopas mijn kaart geplaatst
liefs debo