dinsdag, september 18, 2012

Een (eerste) lading duikkaartjes

Ik ben gevraagd om duik-gerelateerde wenskaarten te maken om in de duikwinkel te plaatsen waar we onze  cursussen en zo volgen.  Ik ben er héél vereerd mee, en het is zelfs zo dat er al véél vraag naar is.  Dus heb ik op zaterdag maar even bezig geweest met al een paar kaarten te maken, ik hoop van er deze week nog wat te maken, zodat ik al een voorraadje kan afleveren.
Ik heb voor de eerste 10 kaarten een witte achtergrond gebruikt, en verder papier en figuurtjes van Rockpool.  Deze collectie is echt wel ideaal voor duikkaartjes!!! Voor de gelegenheid heb ik ook nog eens mijn oude tekststickers van onder het stof gehaald.
Dit is dus het resultaat geworden:


Tijdens de Distress workshop voor de vakantie had ik al wat dingen klaargemaakt met vissen en duikers (jaja, heb ooit zo'n stempellap uit Nieuw-Zeeland laten overkomen, was er helemaal in de wolken mee!), en er dus ook een paar vlugge kaartjes mee gemaakt.  Een heel andere stijl, maar toch ook wel leuk vind ik zelf!

Ik ben benieuwd naar jullie meningen!!!

2 opmerkingen:

Marijke zei

Wauw, mooie kaartjes!
Die 2 blauwe met de vis er op zijn mijn favorieten! Prachtig!

Els zei

Ik vind de onderste 3 de mooiste, heel mooi gedaan met de blauwe inkt

ScrapsEls
www.scrapsels.com