zaterdag, oktober 13, 2012

And we have a winner!!! CSC#001 + Blogcandy

Straks is het tijd voor een nieuwe challenge, maar uiteraard moeten we ook eerst nog de winnaar bekend maken van de Creanijn Scrapbook Challenge van september.  Met random.org heb ik de computer laten beslissen over de winnaar en dat is geworden: NUMMER 8
 En de 8ste inzending van deze maand was Stéphanie met deze layout!!!
Van harte gefeliciteerd, je hebt een cadeaubon van 10€ gewonnen om te besteden in de Creanijn Shop!!!

Maar ik moet uiteraard ook nog de winnaar bekend maken van de blogcandy naar aanleiding van de 100 volgers die we vorige week bereikt hebben.  Deze mag binnenkort dit stempelpakket verwachten!!!
Ik heb alle volgers afgeprint, en ook de mensen die de candy op hun blog hebben geplaatst.  De onschuldige hand van Wim heeft deze persoon uitgekozen: NANCY PEETERS
Van harte gefeliciteerd!!! Gelieve me even te mailen op creanijn @ gmail.com om je prijsje te claimen, vergeet dan ook niet om je adres mee te sturen.

Ziezo, dat was het weer voor nu.  Misschien geef ik binnenkort wel weer wat weg.  Of doe zeker ook mee met de challenges, altijd leuk om deel te nemen en nog leuker om iets te winnen!!!

Geen opmerkingen: