zaterdag, oktober 13, 2012

CSC#002: Stempels op je layout

We zijn alweer bijna halfweg oktober, dus hoog tijd voor een nieuwe Creanijn Scrapbook Challenge!

Deze maand willen we jullie graag zien stempelen op layouts, met 2 verschillende stempels!!!
Ik heb vroeger nog deel uitgemaakt van het DT van Scrap & Stamp (van maart 2011 tot augustus 2011 toen de challenges helaas stopten), en dat was voor mij een ware openbaring.  Ik had echt zoveel stempels, maar ik gebruikte er véél te weinig van.  En daarom heb ik me sindsdien voorgenomen om op zoveel mogelijk van mijn layouts te stempelen.  Meestal is het een journalingstempel, maar het kan uiteraard ook een swirl, bloem, letters, of nog wat anders zijn!
Kortom, haal die stempels en inkt boven en creëer een leuke pagina!

Je hebt tot en met vrijdag 9 november de tijd om jouw creatie in te sturen. Dit kan je doen door je layout op je blog te zetten (met de banner van de CSC die je ook bovenaan vindt) en dan de link onder dit berichtje te plaatsen. (Wie geen blog heeft, kan de layout op het internet publiceren en de link naar de foto plaatsen).

Uiteraard hangt er weer een prijsje aan vast!  De winnaar gaat naar huis met een prachtige veelzijdige pons van Fiskars! De winnaar wordt op zaterdag 10 november bekend gemaakt.

En het Creanijn Designteam wil jullie uiteraard ook verder inspireren om te stempelen, en we hebben deze layouts gemaakt!

VICKY:
Ik heb voor deze layout foto's genomen van Nieuw-Zeeland en verwerkt op deze pagina.  Gewoon foto's wat bijgesneden en opgekleefd op het papier.  Onderaan de layout heb ik vogelpootjes gestempeld, en ook nog een halve cirkel.  Ook onder de journaling is gestempeld, maar in lichtbruin, zodat het niet zo goed zichtbaar is.

VEERLE:
Veerle maakte deze layout met een inchie-pons en restjes papier voor het trouwalbum waar ze mee bezig is. Over de vierkantjes heen is gedoodled, onder de foto's heeft ze haar stempels gebruikt!

DAPHNE:
Daphné heeft weer een leuke poezenlayout gemaakt, met diverse stempeltjes en ook blingbling en Washi-tape.  Hieronder nog even een paar detailfoto's.
Deel van haar buiten van Scraptastic: leuke kattenstempel van Vilda Stamps en Washi tape uit de Creanijn Shop!



1 opmerking:

Unknown zei

wat een leuke LO zijn het geworden, maar ik heb er ook eentje toegevoegd. Groetjes Kaat