donderdag, oktober 04, 2012

'k Heb mijn wagen volgeladen...

Allé, 't is te zeggen, twee wagens!!! Die van mij en mijn ma zaten stampvol met dozen boordevol scrapspullen!!! Na school zo snel mogelijk door naar Flanders Expo om alles op te zetten.  Helaas moeten jullie de foto's van de Creanijn stand daar nog tegoed houden, want deze is nog niet af... We moesten een beetje na 18u buiten van de security (waren daar om 16u pas aangekomen), dus helemaal geen tijd gehad om een foto te nemen.  Gelukkig staat het meeste al klaar, maar de finishing touch moet nog gebeuren...
Bovendien vind ik nog een heleboel spullen niet meteen terug, zal wel ergens in één of andere doos zitten, maar de vermoeidheid sloeg ook toe, en langs de ene kant was ik wel blij dat we al naar huis konden gaan.  Maar langs de andere kant is er dus ook nog stress, omdat ik toch morgenochtend nog wat werk zal hebben.

Voor de rest nog een paar bijzonderheden om te weten:
* De beurs gaat door op de benedenverdieping van het hoofdgebouw (je weet wel, die met de bogen), in feite recht tegenover de uitgang van de IKEA.
* Je parkeert het best op parking 2, en dan te voet naar de voorkant van het gebouw.
* Er is voor iedereen een goodiebag voorzien aan de ingang (geldig zolang de voorraad strekt)
* Er zijn ook verschillende make & take's gepland.
* Je kan de Creanijn stand niet missen, want ik sta recht voor de hoofdingang!!!
* De speciale promoties heb ik al via een vorig berichtje laten weten.
* Probeer misschien zoveel mogelijk te carpoolen, want de parking kost ook 5€.

OOK BELANGRIJK OM TE WETEN:
Door plaatsgebrek op de stand (ik wou weer véél te véél meebrengen) is het zo dat ik een aantal zaken terug mee naar huis heb moeten brengen.  Zo is bijvoorbeeld de Copic display gesneuveld, daar was er helaas geen plaats meer voor. Nu heb ik mijn doos cardstock mee, maar het is mogelijk dat ik die nog ga wisselen voor ander materiaal, maar dat ga ik na morgen wel nog een keer bekijken.  Zo zou ik ook wel nog de kleine stempeltjes willen meedoen, maar ja...
Ik hoop ook dat ik niemands bestelling vergeet die ik zou moeten meebrengen, anders mag je me er gerust nog een keer aan herinneren!!!





Geen opmerkingen: