zondag, oktober 28, 2012

Kerstkaartjes

Gisteren toonde ik jullie al een sneakpeakje van het kaartje dat je vandaag tijdens de opendeurdag bij de Make & Take kon maken.  Dus kan ik nu even de kaartjes tonen. Héél eenvoudig en héél snel in elkaar te steken, je hebt alleen wat papier, dubbelzijdig plakband, aluminiumfolie en de cuttlebug nodig!!!


En dit is er eentje met de witte panpastel op donkerblauw papier.  Niet zo fel als met witte stempelinkt, maar wel weer een leuk effect!
Sorry voor de mindere kwaliteit van foto's, maar de kaart van mijn spiegelreflex had kuren en moet nog helemaal uitgelezen worden (mapjes die niet meer zichtbaar waren...), vandaar dat ik deze foto's genomen heb met mijn klein compactcamera'tje die normaal gezien meegaat onder water, en die instellingen zijn niet zo goed als bij mijn grote camera...

Geen opmerkingen: