dinsdag, oktober 02, 2012

Nog meer PanPastel-creaties

Ziezo, het tweede deel van mijn experimenteren met de PanPastels.  Ik moet zeggen dat ik eerst niet goed wist wat ermee aan te vangen, maar door wat filmpjes te bekijken en goed na te denken, ben ik tot het volgende gekomen.  Ik had niet gedacht dat ik zou vallen voor deze potjes, maar ik moet zeggen dat ik helemaal verkocht ben!
Voor deze heb ik papier met structuur gebruikt in combinatie met post-it blaadjes.  Ik vind het resultaat echt schitterend! Bovendien is het werken met PanPastels ideaal om oude stempels op te diepen uit je kast en een nieuw leven te geven!
Ook deze zijn nog niet afgewerkt, maar moeten nog in kaartjes omgezet worden. Rechtopstaande kaartjes in diverse tinten, met langwerpige stempeltjes.

Dit zijn dan een paar platte kaartjes, alleen van de onderste ben ik héél tevreden, alleen de volgende keer eerst de kikker stempelen en dan met het post-it blaadje een gekleurde strook te voorzien.


Je vindt ondertussen al een aantal kleuren in de shop, maar in de loop van de week komen er zeker nog kleuren bij, want alle 80 kleuren zullen in het assortiment opgenomen worden.

En vergeet niet: kom op vrijdag 5, zaterdag 6 of zondag 7 oktober langs in Flanders Expo voor het Scraptastic event. Breng een bezoekje aan de Creanijn stand en kom kijken naar de veelzijdigheid van dit product!!!  Wie niet kan komen, ook tijdens de Creanijn Opendeurdag van zondag 28 oktober wordt het gedemonstreerd, en er komt in het najaar ook nog een workshop!