zaterdag, oktober 06, 2012

Toch nog een kaartje vandaag!!!

Vanmorgen had ik al een berichtje geplaatst met de vermelding dat het vandaag World Card Making Day is, maar dat ik door de beurs nog niet veel tijd heb gehad om aan de knutsel te gaan de afgelopen week.  Vandaag heb ik op het einde van de beurs een beetje aan het kliederen geweest met de PanPastels.  Ik ben écht wel COMPLEET verslingerd aan dit nieuwe product.  Het is echt zoooooooo makkelijk om in een mum van tijd de prachtigste kaarten te maken, en iedereen kan het!!!
Dus heb ik daarnet nog even een kaartje gemaakt van het basiskaartje dat ik vanmiddag heb gemaakt. Ik heb het bewust sober gehouden, gewoon hier thuis nog het witte papier beetje bijgesneden, gemat, tekststempeltje erop en klaar!!!

1 opmerking:

Rose zei

Simpel en toch mooi!!!!Ja héél leuk om mee te werken.......