zaterdag, oktober 06, 2012

Workshop tijdens Scraptastic

PanPastels, ik val jullie er de laatste dagen al de ganse tijd mee lastig.  LOL, maar het is dan ook zo besmettelijk om ermee te werken.  Ik had me ingeschreven voor de workshop met Birgit Koopsen, maar liet mijn ma gaan, omdat ze ook demonstreert ermee tijdens Scraptastic, maar ook op de komende opendeurdag op het einde van de maand en de Kerstbeurs begin december. Ik ben dan even tussendoor langs geweest om even te kijken wat ze daar aan het uitspoken was!
Morgen nog een beursdagje, 's avonds alles opruimen en weer thuis in de garage zetten, zodat ik in de komende tijd weer alles netjes in de living kan plaatsen!!!
Dus wie nog zin heeft: morgen is Scraptastic ook nog open van 10 tot 17u!



 Dit was het projectje van Birgit Koopsen.


2 opmerkingen:

Lotte zei

Leuk kaartje van Marie rose.

Gr. Lotte

terriavidreader (IN-USA) zei

Hey! You have reached your goal!! Congrats!