zaterdag, november 24, 2012

Kerstkaartenfabriekje

Het is weer stilaan de periode van het jaar om kerstkaarten te maken.  Elk jaar worden mijn kaarten op de lokale kerstmarkt hier in Oostkamp verkocht voor het goede doel (financiële adoptie van kinderen in India, vooral voor de bouw van scholen en ziekenhuizen).
En dus moet ik ook dringend weer aan de slag om kerstkaarten te maken.  Deze keer zijn het echt héél simpele kaarten geworden hoor, want ik heb er maar liefst gisterenavond tijdens de crop zo'n 42 gemaakt, gewoon met knippen en plakken.  Het kerstpapier van Cosmo Cricket en Making Memories paste hier perfect bij.  Ik heb deze keer geopteerd voor dergelijke kaarten, omdat de oudere mensen "die gekleurde kindjes" niet zo tof vonden...
Dus bij deze even een overzichtje van mijn creaties:

 Groen met beige.  Tekststempel is mijn eigen creatie.

 Groot stuk scrappapier en strookje met kerstwensen erover.

 Rode kaart met glitterpapier en tekststrookje.

Deze kaarten zijn gemaakt van één vel scrappapier met kerstmotieven.  Deze uitgesneden, gemat en opgekleefd.  De tekststempel is ook één van de nieuwe stempels die ik ontworpen heb. Van deze soort heb ik er nog 12 klaarliggen, maar ze moeten nog op de kaart met de tekststempel.

Dit zijn kaarten met papier van Cosmo Cricket, dus ook de wensen.  Van het andere vel papier gewoon vierkantjes gesneden.  De bolletjes zijn een soort confetti met gouden stipjes op.

Deze kaarten zijn identiek aan de vorige, maar met andere wensen.

Ziezo, zo zie je maar dat je ook heel makkelijk en snel een voorraad kaartjes kan maken, zeker handig als je in tijdsnood geraakt! Dus gisteren 42 en straks nog 12 extra, dat zijn dus 54 kaarten in een uurtje of 3...

1 opmerking:

Anoniem zei

waauuw , mooie kaarten!!


Grooetjes
tine