zondag, november 04, 2012

Layoutjes van Nieuw-Zeeland (vervolg...)

Ik had me voorgenomen om in de vakantie elke dag een uurtje creatief bezig te zijn... Helaas is dat voornemen niet gelukt, zoals zovele voornemens... Nu ben ik donderdag tijdens de cropavond wel goed in actie geschoten, en ik MOEST van mezelf de foto's van Nieuw-Zeeland die ik nog in huis had, scrappen.  En wonder boven wonder is dat inderdaad op één avond gelukt!!!
Foto's van de laatste stad die we bezocht hebben, namelijk Christchurch.  Ik heb nog even geneusd in mijn doos met "naakte" layouts, en deze paste er bij.  Op die manier hoefde ik enkel nog de foto's te schikken en te kleven...
We hebben in NZ ook een paar soorten pinguins gezien, waaronder de blue penguin (links) en de yellow eyed penguin (rechts).  Bij de blauwe mochten we geen foto's nemen, maar ik had wat kaartjes gekocht voor mijn album.  Achter de grote kaart links zitten ook nog wat foldertjes van daar.  De rechterpagina is dus met de andere pinguinsoort, en bij momenten was het echt hilarisch om ze te zien sukkelen op de glibberige stenen.  Vandaar ook de 4 kleine fotootjes onderaan, zo zie je hem bijna echt van de steen springen.

In Kaikoura zijn we op Whale Watching tour geweest, tot zelfs 3 dagen na elkaar, maar helaas geen enkele walvis gezien.  Nu, we waren op het einde van de reis, je had tot 95% kans om ze te zien, en als dat niet het geval was, kreeg je 80% van je ticket terugbetaald.  Ach ja, we hadden niets anders te doen, dus gingen we maar een paar keer mee.  We hebben wel ontzettend veel dolfijnen gezien, en ik had écht veel moeite om de foto's te selecteren.  Uiteindelijk zijn er toch nog véél gesneuveld, maar heb ik dus ook veel mooie kunnen verwerken op mijn pagina.  Onder de linkerkant zit nog een flapje met de ganse journaling, en toch een walvis!!! (jaja, een sticker, maar kom...)  De titel staat aan de binnenkant: Weinig WHALE veel WATCHING...
 Flapje open
 onder de folder zitten nog foto's

En dit is de layout die helemaal achteraan in het album komt, met diverse borden die we gezien hebben langs de weg, vond het wel leuk om dat ook te fotograferen!

Dus bij deze, weer een heleboel foto's weggewerkt, maar Nieuw-Zeeland is dus nog niet helemaal af... Ik moet nog wat foto's bestellen, goed voor een 10-tal pagina's, en dan kan ik het hoofdstuk ook eindelijk afronden.  En traag gaat het dus vooruit... Maar zolang het blijft vooruitgaan, is het goed toch?

3 opmerkingen:

Els zei

Leuke layouts, vooral die van de pinguïns (vind ik heel evenwichtig). Die roadsigns heb ik ook gefotografeerd en als laatste pagina gebruikt in ons album :-). Grappig te zien dat je dit ook hebt. En leuk om Christchurch nog eens te zien, spijtig dat de helft van wat op je foto's staat er nu niet meer is :-(

ScrapsEls
www.scrapsels.com

Creanijn zei

Hihi, da's leuk dat je ook die borden gebruikt hebt!
Ja, na de aardbeving in Christchurch was het toch wel even schrikken, zeker als je weet dat je daar ook hebt gestaan...

Rose zei

Héél schone wi!!Mooie foto's!!!