woensdag, november 14, 2012

Nog een paar duiklayoutjes

Ik heb in november waarschijnlijk al meer gescrapt dan in gans 2012... Ik was er in de herfstvakantie al goed ingevlogen, en deze had ik ook nog vorige week gemaakt, nog altijd met foto's van onze duikreis naar Egypte.
Ik heb ook ontzettend veel foto's van Wim onder water, helaas als fotograaf geen van mezelf.  Ik heb dan maar deze foto's allemaal samen op één layout geplaatst, van Wim als mijn beste duikmaatje! Uiteraard ook weer een beetje gestempeld op mijn layout.

De meeste van mijn foto's uit Egypte zijn niet zo goed gelukt, véél te blauw.  Gelukkig kan een beetje fotobewerking ook nog wat wonderen doen.  De bovenste foto's met de rode tinten zijn wel origineel gebruikt.  Maar nu gaat het al weer een stuk beter om te fotograferen, want ook het duiken gaat beter, en die twee gaan natuurlijk ook samen.

Tijdens de albumtrack van vorige zondag op mijn verjaardag heb ik ook 12 pagina's (6 spreads) gescrapt, maar deze zijn nog niet helemaal afgewerkt met titels en journaling.  Dus ik hoop van het komende weekend, tijdens een scrapweekend met vriendinnen, toch weer een stuk verder te doen!  Dus mogen jullie binnenkort wel weer wat layoutjes hier verwachten!!!

Geen opmerkingen: