zaterdag, december 08, 2012

CSC#004: Grote titel op je layout

Dit is alweer de laatste scrapbook challenge voor dit jaar, uiteraard gaan we ook in 2013 verder met deze leuke challenges!!!

Het is de bedoeling dat je een grote titel op je layout verwerkt. Dit kan een lange titel zijn, maar ook met grote letters.  Aan jullie de keuze!!!

Je hebt tot en met vrijdag 11 januari de tijd om jouw creatie in te sturen. Dit kan je doen door je layout op je blog te zetten (met de banner van de CSC die je ook bovenaan vindt) en dan de link onder dit berichtje te plaatsen. (Wie geen blog heeft, kan de layout op het internet publiceren en de link naar de foto plaatsen).

Uiteraard hangt er weer een prijsje aan vast!   De winnaar wordt op zaterdag 12 januari bekend gemaakt.

En het Creanijn Designteam heeft ter inspiratie deze layouts gemaakt!

VICKY:
Ik ben de laatste tijd druk bezig met het scrappen van onder andere duikfoto's, dus voor deze maand heb ik er er weer zo eentje voor jullie klaargemaakt.  Ik heb wel een héél lange titel gebruikt, waarschijnlijk de langste ooit, en dan nog in het Latijn ook!!! Zelfs zo lang dat het bijna niet meer in mijn witruimte paste, maar dat hebben we dan ook weer opgelost!  Tetraodontiformes betekent zoveel als kogelvisachtigen, en dat zijn mijn favoriete vissen, en het is altijd een plezier om ze onder water tegen te komen!

VEERLE:
Veerle heeft hier een zomerse layout gemaakt met diverse papieren samen van My Mind's Eye.  De titel staat verticaal, wat het ook weer speelser maakt!

DAPHNE:
En Daphné heeft een layoutje ingestuurd van de albumtrack op mijn verjaardag.  De titel is gemaakt van verschillende lettertypes, en zoals het "moest" ook in het groot!

We hopen uiteraard weer op jullie massale deelname aan de Creanijn Challenge!
Link je creatie hieronder!



Geen opmerkingen: