vrijdag, december 28, 2012

Winnaar CKC#003

Ik kreeg de laatste dagen nogal wat vragen naar de winnaar van de CKC#003.  Ik had die inderdaad nog niet bekend gemaakt, en ik was dit ook helemaal niet vergeten.  Het is nu eenmaal een drukke periode van het jaar, met onder andere de feestdagen. Maar ik denk dat jullie wel gezien hebben dat ik sinds maandag bijna non-stop ben bezig geweest met de stocktelling en het aanvullen van de shop met producten die nog niet in de webwinkel stonden. En dat zijn er ondertussen ruim 200 geworden, dus ik ben er wel even zoet mee geweest. En uiteraard moeten de dagdagelijkse dingen, zoals huishouden, boodschappen, koken, konijntjes verzorgen... ook nog gebeuren. En vandaag stond een superleuke ontspannende cropdag met vriendinnen op het programma.  
Het is meestal zo dat ik de blogberichtjes al ruim op voorhand klaarzet voor de challenges en dergelijke, maar uiteraard kan ik de winnaar niet vooraf kiezen.
Dus hopelijk is het bij deze mij vergeven dat het wat langer duurde dan normaal, ik ben ook maar een mens, en dit doe ik ook allemaal uit hobby, maar soms zijn er dingen die nu eenmaal voorrang hebben op andere dingen...
En nu naar de orde van de dag!
We zijn ontzettend blij dat jullie weer massaal hebben deelgenomen aan deze challenge.  Maar liefst 16 kaartjes met bolletjespapier kregen we binnen.  Helaas kan er maar één de winnaar zijn, en dit is het resultaat van de random.org website:
Op plaats nummer 11 stond Sabine met deze kerstkaart:
Sabine, van harte gefeliciteerd en gelieve even contact met me op te nemen, zodat ik je een stempeltje kan opsturen! (gegevens vind je onder het knopje "contact")

En uiteraard kun je nog altijd je kaart opsturen voor de CKC#004 met een kerstkaart in niet-traditionele kleuren!!!

1 opmerking:

jenny zei

Proficiat aan Sabine, een terechte winnaar. @Vicky; begrijp het wel was gewoon nieuwsgierig.