zaterdag, januari 12, 2013

Ambitieus plan...


Aangezien ik toch bijna niets meer verander aan mijn website, en de foto's daar helaas niet meer zichtbaar zijn, wil ik proberen om een overzicht te maken van alle albums die ik al gescrapt heb...
Dat zal natuurlijk een werkje van lange adem worden.  Want de oudste layouts hebben nog nooit op de blog gestaan (blog pas in 2006 gestart), en meestal worden de layouts door elkaar gescrapt en gepost, zonder een echt overzicht.
Samen met het inbinden van de layouts wil ik ook hier ook graag voor mezelf (en ook voor jullie ter inspiratie) een overzichtje maken van mijn diverse reisalbums, en ook de andere foto's die ik al gescrapt heb.
Ik moet nog een keer kijken hoe ik dat concreet in orde kan brengen, eventueel pagina's met een oudere datum, maar het komt hier ooit wel een keer allemaal mooi in een overzicht!
Heb er al een pagina voor aangemaakt (http://creanijn.blogspot.be/p/blog-page.html), en de verschillende reizen op een rijtje gezet (zodat ik ook weet wat ik nog te doen heb LOL), maar moet dus nog telkens de overzichtspagina maken met alle layouts uit het album...
Ik laat jullie wel weten wanneer er een nieuw album online komt, voorlopig is alleen die van Riga 2011 al volledig te zien, omdat ik die blijkbaar wel allemaal een keer in één berichtje heb gepost.

Dus...


Geen opmerkingen: