zondag, januari 20, 2013

Een nieuwe challenge(blog)!

Goed nieuws!!! 
Ik mag deel uitmaken van het Design Team 
van een nieuwe challenge blog, 

We gaan normaal gezien in februari van start, maar je kan je uiteraard nu al aanmelden als volger.  Blijf dus als eerste op de hoogte van de nieuwe dingen!
Voorlopig staat er nog niet zo veel op de blog, maar dat zal binnenkort wel volgen.
En uiteraard ga je ook hier via de Creanijn Blog wel zien en horen wanneer er een nieuwe challenge voorbij komt waar ik een voorbeeldkaart voor ga maken.
Ik zit in het team groen, en ben wel blij dat ik niet bij roze zit, want dat is absoluut niet mijn kleur.  Hihi, niet dat het veel verschil zou uitmaken hoor, maar 't is gewoon het gedacht!
Aan de rechterkant vind je ook onderstaand logo met een link naar deze nieuwe challengeblog!
Ik heb er alvast héél véél zin in, en hopelijk jullie ook.  We hopen dan ook dat we elke keer een heleboel mooie kaarten de revue zien passeren!!!


1 opmerking:

Kimmie zei

Hoi Vicky!

Wat super leuk dat je alvast al reclame maakt voor ons blog!!
We zullen er met team groen en team roze een super blog van gaan maken!

XXX Kim