zaterdag, januari 12, 2013

Eerste layouts van 2013!!!

We zijn ondertussen weer bijna 14 dagen ver in het nieuwe jaar, en ik moet zeggen dat ik me toch behoorlijk goed kan houden aan mijn goede voornemens!
Ik ben terug aan het sporten, 't is te zeggen, ik neem nu weer vaker de fiets, zelfs met het koude weer.  Ik probeer ook wat bewuster om te gaan met mijn eten, en dat heeft nu toch al een kilootje minder opgeleverd in een weekje tijd.  Moest het altijd zo vlot gaan...
Ondertussen staan er een heleboel foto's in bestelling van onder andere Nieuw-Zeeland, want dat album zou ik graag deze maand nog afwerken.  Ook van onze duikreis naar Egypte staan er nog layouts op stapel, maar dan vooral van ons bezoek aan Luxor, met de diverse tempels.  Dat doet me eraan denken dat ik dringend een keer ga moeten zoeken naar al onze ticketjes die ik toen gespaard heb.
Zaterdag was er een cropje gepland met Veerle en Daphné, en ik ben weer goed gevorderd in het album van een weekendje Madrid met de ex-collega's...  Ik wacht nog op een paar panorama-foto's om één layout af te werken, en dan nog één nieuwe spread te maken, en dan is dat ook achter de rug.
Voila, dit zijn dus mijn eerste scrapcreaties van het nieuwe jaar!!!

Dit wordt het titelblad van het album.  Ik had onderweg heel wat foto's genomen van de originele straatborden, en ze dan allemaal wat kleiner gesneden.  En wonderwel kwam ik al vrij snel tot deze puzzel, waar ze allemaal mooi op passen. En op deze pagina is zelfs niets van scrappapier gebruikt!

Naast de vele andere architecturale foto's die ik al gemaakt heb, nog een paar foto's van kerken en een Egyptische tempel in het centrum van Madrid.  De tempel was een gift van de Egyptische regering voor de hulp van Spanje bij de bouw van de Assoeandam in Egypte.  En anders kwam deze tempel toch onder water te liggen, dus hebben ze hem maar verhuist.  En de hond was ook zo grappig om te zien, want die was met geen stokken uit het water te krijgen!!!

Nog wat foto's uit Casa de Campo, het grote park even buiten de stad.  We picknickten daar ook met de ganse bende, en ik heb nog wat leuke close-up foto's bijgeplaatst.  De onderste foto's zijn oefeningen voor toreadors!  Ik heb voor deze layout stukken uit mijn restjesbak gehaald, en het was in feite alle twee kerstpapier (Basic Grey en Rusty Pickle), maar ik vond het er wel bijpassen qua kleuren!

En deze pagina wordt dus de laatste pagina van het album.

P.S. Ik ga ook nog een keer proberen om al mijn layouts ook online te sorteren, zodat liefhebbers de verschillende reisalbums kunnen bekijken.  Moet nog een keer kijken hoe ik dat kan integreren in mijn blog, want ik gebruik in feite mijn website niet meer om dingen te plaatsen.

Geen opmerkingen: