zondag, januari 27, 2013

Laatste layoutjes Madrid

YES!!! Het tweede project dat ik dit weekend wou afkrijgen, is af! Het "mini-album" van een weekendje Madrid is een feit, en dit zijn de laatste layoutjes.

Deze layout was zo goed als klaar, ik moest enkel nog de panorama-foto opkleven.  Ik wist wel nog ongeveer hoe groot ze was, dus heb ik tijdens de crop bij Veerle toch nog veel van deze layout gemaakt.

Voor de verandering nog wat "architecturale" foto's van diverse gebouwen in Madrid.  Ik bleef maar gebouwen trekken, en heb toch behoorlijk wat foto's in mijn album gekregen...

En deze is nog een spread met leuke lange panorama-foto van het zicht op de stad, vanuit Casa de Campo, een groot park even buiten het centrum.

Ik zal zo meteen ook nog een album-pagina aanmaken om alle layouts van Madrid op een rijtje te zetten, dat is dan ook weer een beetje overzichtelijker!!!
Het volledige overzicht is te vinden op http://creanijn.blogspot.be/2012/04/foto-album-madrid.html

Geen opmerkingen: