dinsdag, januari 15, 2013

Nog een paar layoutjes

We hebben zondag ook weer goed gescrapt, zo probeer ik dus mijn goede voornemens goed te blijven volhouden!!! Deze keer ook weer foto's van vorige zomer in Raja Ampat, en het zijn weer allemaal onderwaterfoto's.
 Verzameling vissen en dergelijke tijdens onze nachtduik.

Ik heb hiervoor vooral restjes papier gebruikt, en het oranje was een nieuw vel, maar het is allemaal van de Ambrosia collectie van Basic Grey, en toevallig ook de grote letters... De journaling van wat op de foto te zien is, is gewoon even wat uitleg van wat het dier is...

En dit zijn ook foto's van tijdens de nachtduik, van mijn lievelingssoort van vissen...

Een ander voornemen van me (naast meer proberen te scrappen) is om ouder papier op te gebruiken.  En bij deze layout ben ik er zeker in geslaagd, want het zijn vellen van 2003, 2005 en 2006!!! Dus vind ik het wel goed van mezelf van naast restjes ook echt oud papier uit mijn doos te halen om mee te scrappen.

Morgen heb ik me voorgenomen om weer goed te werken in de winkel, want er zijn ondertussen een paar leveringen aangekomen, en deze materialen moeten nog hun weg vinden naar de webwinkel!!!

Geen opmerkingen: