zondag, januari 13, 2013

We blijven bezig...

Voila, we hebben nog een layoutje gemaakt vandaag, nog altijd met duikfoto's van Raja Ampat.  Deze keer van kreeftjes, garnalen en zeesterren.  Door mijn flits komen de werkelijke kleuren veel beter naar voor (in plaats van altijd die blauwe tinten), dus heb ik ook wat rode tinten gebruikt qua papier.  Ik heb weer eens in mijn bak gedoken en een paar hele oude vellen uitgehaald.  Dat is ook één van mijn scrapvoornemens van dit jaar, om zoveel mogelijk ouder materiaal te gebruiken ook. Hihi, ik heb wel behoorlijk wat voornemens hoor op het gebied van scrappen, maar ja. Ouder papier en restjes opgebruiken, en wat meer mijn oudere alfabetstickers gebruiken ook.  Deze stickers hier zijn ook weer van Basic Grey, ik gebruik die het liefst.  Gelukkig had ik nog letters genoeg om de tweede layout ook te maken, want ik had ze los van elkaar gemaakt... Nu is mijn vel bijna op, en dan gaan we een keer moeten denken wat we met die overschot aan letters gaan doen.  Een mens blijft maar verzamelen natuurlijk, en zo'n vel geraakt nooit echt leeg...
En nu gaan we nog beginnen aan een layoutje denk ik, voor we weer gaan eten!

Geen opmerkingen: