zaterdag, maart 02, 2013

KIC-sketch #001

Met veel plezier stel ik jullie deze week ook een leuke kaartenschets voor.  Op de gloednieuwe Kaartjes en Inspiratie Challenge Blog waar ik in het Design Team zit, gaan we jullie ook elke week een schets met voorbeeldje(s) voorschotelen.  Ik zal dat om de week doen, dus elke maand mag je van mij 2 schetsen en bijbehorende kaartje(s) verwachten.

En we hebben daarom woensdag maar meteen de koe bij de horens gevat, en in een mum van tijd heb ik deze schets getekend.  Het is een vierkante schets, maar uiteraard kun je er ook gewoon een rechthoekige kaart van maken.

En ik heb nu in feite twee grote voordelen om snel kaartjes te kunnen maken:
Ten eerste heb ik altijd wel een aantal ingekleurde stempeltjes liggen.
En ten tweede heb ik mijn kleine restjes al goed op kleur kunnen sorteren, waardoor ik ook makkelijker naar mijn opbergmapje grijp voor bij elkaar passende papiertjes.
Met als gevolg dat ik dus op amper een half uurtje tijd ook deze kaartjes heb gemaakt, allemaal op basis van de schets, maar toch allemaal een beetje anders!!!

ROZE ROZEN
Bij deze versie van de kaart heb ik de horizontale strook over de verticale strook gekleefd.  Zo kon je nog wat meer zien van het mooie papier met rozen.


PAARSE ROZEN
Dit vind ik zelf het mooiste kaartje van de reeks, te meer omdat het ook een (voor mij) ongewone kleur is om te gebruiken, maar alles komt zo mooi in elkaar samen van kleurtjes.

VERJAARDAGSTAART
Deze stempel had ik nog lang liggen, denk zelfs dat ze nog ingekleurd zijn met mijn allereerste alcoholmarkers van Nellie Snellen.  Ook het stansje zat er al achter, dus gewoon weer een paar stukjes papier uit mijn mapje gehaald en klaar!!! 

Ziezo, ondanks de ziekte ben ik er toch in geslaagd om een beetje creatief te zijn.  Ik zou wel nog een beetje willen knutselen, maar ik vrees dat er met de voorbereidingen van de beurs weer niet van gaat komen... 

1 opmerking:

debo zei

superleuk weer
ik ga er deze week mee aan de slag