zondag, maart 10, 2013

Weer een paar duiklayoutjes

Zaterdag ben ik er eindelijk in geslaagd om weer aan de scrap te geraken, nadat ik op vrijdagavond nog vlugvlug een layout gemaakt had als voorbeeld voor de challenge.  Maar ik had de smaak dus te pakken (en straks doe ik misschien wel verder!)
Ik ben weer aan de slag gegaan met de "lelijke" foto's van onze duikreis in Egypte, maar ik wil ze wel nog scrappen, en de meesten zijn ondertussen gescrapt.  Daarna volgen ook nog foto's van een dagje in Luxor, maar daar heb ik ook weer veel te veel foto's gemaakt...
Dus zal het album ook weer navenant dik worden, maar dat zijn zorgen voor later!

Voila, en dit zijn dan mijn layoutjes, ik heb weer op lichtgrijze cardstock gewerkt en gewoon 2 soorten  papier en verder niet te veel moeilijke dingen gedaan, want het moet vooruit gaan!
 Paar vreemde creaturen die we gezien hebben, waaronder de doopvontschelp en een slang! Papier aan de zijkanten is gescheurd.

 Anemoonvisjes of clownvisjes, een van de weinige reeks foto's met toch een beetje kleur in!  En ook nog een Jolees sticker van een anemoonvis erop verwerkt, en een paar stickers van bubbels.

Foto's van de enige schildpad die we gezien hebben.  Had nog een leuk vel met schildpadden, dus ik heb die in zijn geheel gebruikt, en nog een ander vel met een leuk motiefje.  Bovendien ook hier een 3D sticker van een schildpad bij de titel gedaan.

Ziezo, dat was het voorlopig weer van layouts, ik ga nu weer aan de slag, want het blijft toch een superleuke hobby!!!

Geen opmerkingen: