zaterdag, november 23, 2013

4 op een rij - NOVEMBER nr 3 - Veerle

Dag iedereen,


Vandaag toon ik jullie mijn uitwerkingen met het leuke papier. Het spreekt voor zich dat dit papier zich uitstekend leent tot het maken van jongenskaarten en layouts. Dat heb ik dan ook gedaan :-)
Voor mijn kaartje heb ik gekozen voor een piratenstempel van magnolia. Ingekleurd met distressinkten, naar goede gewoonte. Ik heb een slingertje gemaakt met "ahoi". Gemaakt adhv joy! stans. Tekststempel is van whimsee. Een bedeltje maakt het geheel af. Achter het afdrukje heb ik wat gaas gekleefd, die beetje naar visnetten moet verwijzen


Ik heb ook nog een layout gemaakt met foto's van Djurre. Voor zijn derde verjaardag kreeg hij een ballenbad cadeau in de vorm van een echte piratenboot! Dat is natuurlijk dikke fun en de foto's passen perfect bij dit papier! Ook op deze layout een bedeltje aangebracht :-)


 
Zo, dit was mijn uitwerking voor deze maand.
 
Groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen: