woensdag, mei 07, 2014

DTI: Snel layoutje

Een beetje later dan gepland, dan eindelijk mijn DTI creatie van deze week!  Pff, wat vliegt de tijd, en soms wil je dan tijd maken om te scrappen en ook te werken aan de blog, maar dan komt er toch telkens weer wat anders tussen helaas... Waarom heeft een dag maar 24u (waarvan we al 1/3 slapen!)??? Ik zou alleszins mijn uren goed kunnen vullen!!!

Afgelopen zaterdag waren we uitgenodigd bij Daphné om gezellig te croppen.  Eindelijk ben ik nog een keer aan de slag gegaan, en een paar projectjes afgewerkt, die jullie ook wel binnenkort hier gaan zien passeren. Het was blijkbaar ook National Scrapbook Day, dus hebben we die maar al scrappend doorgebracht!
Druk bezig!

Na wat reislayoutjes vond ik het wel een keer tijd om wat anders te scrappen.  Ik had ook foto's mee van mijn superlieveling Speedy, en zijn favoriete slaappositie.  Deze layout heb ik op het einde van de dag gemaakt, en met moeite een halfuurtje aan gewerkt.  Heel simpel: kijk even in je restjesbak, haal er twee stukken uit die passen bij de foto's, een beetje washi-tape en het geheel is af!
Soms moet een mens een keer zijn verstand op nul zetten, en gewoon wat sneller scrappen.  Want aan dat tempo geraken we ook nooit door al die foto's!
Hopelijk kunnen we jullie op deze manier weer inspireren tot het maken van leuke layoutjes, lekker simpel met restjes papier!!!

Geen opmerkingen: