woensdag, mei 28, 2014

DTI: Stempelen en Panpastels

Met een beetje veel vertraging wegens ziekte van mijn kant, schotel ik je vandaag i.p.v. afgelopen zondag het kaartje van Roos voor naar aanleiding van de Design Team Inspiratie!
Ze maakte deze eenvoudige kaart door te stempelen, dan de achtergrond te bewerken met de Panpastels. De stempel werd verder versierd met geponste bloemetjes, en een plakparel als hartje!

En komende zondag is het weer mijn beurt, dus ik ga snel aan de slag om weer wat te maken!

1 opmerking:

Isabelle zei

Roosje,
ik heb idd niet gereageerd op dit mooie kaartje, waarvoor sorry.
Ik vind het in ieder geval een mooi exemplaartje, leuk hoe je de geponste bloemetjes erop verwerkte.
Ik ben stilaan wat mobiler en zal proberen meer m'n best te doen om te reageren op de berichtjes.
liefs
isabelle