zaterdag, september 13, 2014

Weekendje scrappen

Sinds vorig jaar ga ik samen met Veerle en Daphné een weekendje op afzondering naar de Ardennen om te scrappen en het scrapweekend van het najaar voor te bereiden. Martha de hond mocht ook mee, en had het reuze naar haar zin in het ruime huisje met een groot terrein om te crossen!!!

We kozen het weekend van 15 augustus uit, en dat betekende in feite 3 dagen scrappen!!! Uiteraard hou je dat niet full-time vol, dus we gingen ook een Engels kerkhof bezoeken, lazen strips, keken naar een filmpje en uiteraard vergaderden we ook voor het scrapweekend van oktober...
En het resultaat was er wel naar!
Drie stapels layouts...

Het is de moeite!

Zo'n 11 centimeter layouts!!!

We hebben alle drie serieus ons best gedaan!!!

Afval...
Veerle en ik werken met de dubbelzijdige plakband, en Daphné met de rollers

Ik heb mijn creaties nog niet gefotografeerd, maar daar maken we dus binnenkort werk van, en dan kunnen jullie ook meegenieten van mijn reisfoto's en de layouts, en hopelijk kunnen we jullie zo weer gaan inspireren!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gezellige boel!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Unknown zei

foei foei en nog eens foei Vicky








het is Britse begraafplaats, en niet Engels kerkhof! Kletsen op de blote poep!

Veerle zei

hihi, ik ging net dezelfde commentaar geven :-p