zondag, februari 19, 2017

ALBUM Weekendje Milaan 2016

Met de quasi maandelijkse scrapafspraakjes lukt het me EINDELIJK om foto's weg te werken van de "kleinere" projecten, zodat we ons binnenkort kunnen focussen op de grotere projecten (lees: de reizen van meer dan 2 weken die nog altijd gescrapt moeten worden...)
Deze keer van een weekendje Milaan, waar we vorig jaar op city-trip zijn geweest.  En het moeilijke aan die citytrips zijn altijd de kleuren van die gebouwen, maar gelukkig heb ik veel papier uit mijn Action-paperpads hiervoor kunnen gebruiken.  Veel leuk papier voor weinig geld, alsof ik geen ander papier niet meer heb natuurlijk...
Maar naast dit papier toch ook veel restjes of oude spulletjes proberen op te gebruiken, ook gecombineerd met washi.

Stukje uit oude atlas gebruikt, en foto's van bekende gebouwen die ik dubbel had

Lang geleden dat ik nog foto's maakte vanuit het vliegtuig...

Dit gebouw hadden we meerdere keren voorbij gewandeld richting centrum 
en de details vielen me telkens op.

Bij gebrek aan "e"-stickers in dit kleur een beetje moeten foefelen ;)

De bronzen Action-washi paste hier perfect bij!

Oud papier en oude stickers gebruikt voor deze!

Zelfde alfabet gebruikt, vermoedelijk één van mijn eerste stickervellen...

Deze gouden alfabetstickers zijn ook al redelijk antiek.  
Papier met gouden randje was uit een papierpad en paste hier perfect.

Ik zei altijd:"Ik gebruik nooit alfabetten door elkaar!" gewoon omdat ik dat niet mooi vind... Maar deze verschillende kleuren uit de oude Basic Grey-alfabetten zorgen toch voor een mooi geheel, omdat het om hetzelfde lettertype gaat.

Het gebeurt niet vaak dat ik roze gebruik op mijn pagina's, maar ditmaal dus wel...

Restje oud BG-papier paste uitstekend bij de foto van de vloer van de kerk!

Opnieuw een rozige layout...

Euh, we vallen in herhaling, maar wat wil je natuurlijk als de muren ook die kleur uitgaan...

Uiteraard ook weer roze, en mogen de streepjes ook niet ontbreken

Eén van mijn favorietjes, met de straatkatten... Superleuke washi die ik van Daphné mocht lenen maakt het écht af!

Nog meer diertjes!

Nog een paar losse foto's van andere gebouwen in Milaan

En de slotpagina met de journaling over onze afgelaste vlucht...

Helaas heb ik deze nog niet in albums kunnen steken wegens een gebrek aan pageprotectors, maar ik heb ze ook maar meteen besteld (en wie er nog wil, geeft maar een seintje, zal er genoeg op voorraad hebben) en van zodra ze binnen zijn, gaan we er werk van maken, zodat er toch afgewerkte albums in de kast staan in plaats van stapeltjes layouts...

Geen opmerkingen: