woensdag, februari 01, 2017

ALBUM Weekendje Warschau

Na een lange tijd nauwelijks scrappen of knutselen, is het er sinds oktober 2016 eindelijk weer van gekomen!  We spreken nu regelmatig af met vriendinnen om zowat 1x per maand samen te komen om te scrappen, zodat we EINDELIJK onze achterstand een beetje kunnen wegwerken.  Ik heb nog ontzettend veel trips en reizen te scrappen, maar als ik de kleinere projectjes (die ook qua foto's iets beter te overzien zijn) kan wegwerken, ga ik ook tijd krijgen om dus de grotere reizen eens aan te pakken.  Ben blij dat de smaak en inspiratie terug zijn.  Ondertussen heb ik al weer 2 andere albums helemaal af, maar die ga ik jullie een andere keer voorschotelen, anders krijgen we weer een overdosis ;)

Dit album is van een citytrip naar Warschau in de herfst van 2015.  Voor dit album heb ik geprobeerd om vooral gebruik te maken van restjes, kleine paperpads (6x6) en ook papier uit de Action.  Heel vaak hebben ze daar leuke paperpads voor weinig geld, en ik laat me ook vaak verleiden om deze te kopen.  Ik heb ondertussen al een mooie voorraad, en vooral in kleuren die ik normaal gezien voor mijn reisfoto's weinig gebruik.  Maar aangezien ik nu ook veel bezig ben met de citytrips weg te scrappen, heb ik ook regelmatig andere kleuren nodig dan mijn "vaste kleuren": bruin, blauw en groen...

Hopelijk kan ik jullie weer een beetje inspiratie bieden door mijn layouts te tonen! Enne, deze LO's zitten vanaf nu ook in pageprotectors en een map, ipv ze zelf in te binden, en dat heb ik zowaar ook al gedaan.  Kwestie van de koe bij de horens te vatten!

Titelpagina gemaakt met restjes van papier en foto's

Gemaakt met paperpads 6x6

Action papier en restjes

Action papier en héél oude rubons van Scenic Route die gelukkig nog goed werkten

o.a. uit kleine paperpads

Daar zijn mijn favoriete streepjes weer: véél kleuren die je kan gaan combineren

Héél oud papier van Creamotion in combinatie met streepjes

Alweer streepjes dus...

Ook hier weer de Scenic Route rubons gebruikt voor de titel

Eenvoudige layoutjes hou ik wel van, met véél foto's uiteraard!

Eén van mijn favorietjes, met ouder Basic Grey papier

Papier van Prima

LO gemaakt met de goodiebag die we op het scrapbookweekend gekregen hadden via Scrapdelight

Ook hier weer veelkleurige streepjes

Met kaartjes gekregen van Daphné, in het thema wetenschap

Twee losse layouts met restjes en washi

Met restjes

Fijnere veelkleurige streepjes

Rustige LO met platte en rechte foto's

gemaakt met restjes en katjeswashi

Gemaakt met restjes Basic Grey papier

Geen opmerkingen: