maandag, februari 13, 2017

Allereerste PL-pagina! 2017 - Week 1

Gisteren heb ik zowaar mijn allereerste Project Life pagina gemaakt!  Ik ben vooral bezig met gewoon scrappen, en dan vooral reizen en uitstapjes, maar bijna nooit de alledaagse dingen in verband met de katten of de konijnen... Daarom besloot ik om even te proberen een pagina in PL te maken, om te zien of het me zou liggen...
Ik had al een paar pageprotectors liggen, die zitten ook standaard in een album van Echo Park en had nog een extra pakketje met verschillende soorten genomen.  Ik had bij het bestellen van onze reisfoto's van afgelopen kerst heel wat dubbele, dus waagde ik het erop om een projectje in elkaar te steken...
De voorbereidende fase : pageprotector kiezen en de foto's positioneren

Ik heb me wel voorgenomen om zelf geen specifieke kaartjes te gaan kopen van PL (althans voorlopig toch niet) , maar vooral aan de slag te gaan met alles wat ik in huis heb, en dan vooral restjes.  Restjes opgebruiken is ideaal voor de kaartjes in het formaat 3 x 4 of 4 x 6.
Wel ga ik proberen om het per week een beetje in dezelfde tinten te maken, om het toch een beetje als één geheel te houden. 
En dit is dan mijn eindresultaat!  Ik ben er zeer tevreden over voor een eerste keer, en het smaakt naar nog!!! Voor week 1 ga ik 2 kanten hebben, en dan zou ik per week dus 1 kant van een pageprotector moeten kunnen vullen. En ik had zo de smaak te pakken, dat ik ook al meteen het 2de deel van week 1 heb gemaakt, maar omdat het toen al te donker was om te fotograferen, hou je die pagina nog even van me tegoed!
De kaartjes helemaal links en rechts in het middelste gedeelte heb ik afgeprint, gezocht naar kaartjes op het internet, wat je ook heel veel vindt.  Regelmatig ga je ook op mijn blog deze links terugvinden!
Voor de HELLO 2017 kan je hier terecht om te downloaden: https://onevelvetmorning.wordpress.com/2017/01/23/thank-you-2016-hello-2017-free-printables/
Wie weet heb ik wel een nieuwe verslaving te pakken!!! Het was nu of nooit om eraan te beginnen, omdat we ondertussen al weer een paar weken verder zijn in het jaar, maar mijn achterstand is nog te overzien.  Nu nog investeren in een goede fotoprinter en we zijn vertrokken!!!

Geen opmerkingen: