maandag, juli 31, 2017

PL 2017 - Week 20

Deze week in mijn Project Life album op schoolreis geweest naar Bellewaerde en uiteraard ook nog wat foto's gemaakt van de dieren, vooral de leeuwen.  Ik heb al een RUB-doos vol met safarispulletjes, om ooit eens onze reis naar Uganda te scrappen.  Maar ik heb dus even een proefpagina gemaakt met deze dierenfoto's en dat is uiteraard ook ontzettend leuk! Verschillende merken en soorten papier gebruikt voor de kaartjes, maar toch met kleinere strookjes papier op andere kaartjes laten terugkeren.
Ben er ook supertevreden van, laat maar weten wat je er ook van vindt!  Want helaas merk ik dat er maar weinig reactie of likes komen op mijn scrapwerk die ik deel... Hopelijk kan ik jullie op die manier toch ook wat inspireren voor het maken van PL-pagina's of scrappagina's...


1 opmerking:

Lien zei

Ik vind het zeer leuk om je PL posts te bekijken! Dus zeker blijven delen :)