dinsdag, augustus 08, 2017

Inspirational Tuesday: Under the Sea by Echo Park

We zijn al weer dinsdag, dus hoog tijd voor Inspirational Tuesday!
Deze keer ging ik (Vicky) zelf aan de slag met het prachtige papier van Under the Sea, wat uiteraard perfect aansluit bij mijn onderwaterfoto's! Ik duik heel graag en vind het ook leuk om foto's te maken onder water, en die moeten natuurlijk ook gescrapt worden! Maar uiteraard is de collectie ook perfect bruikbaar voor strandfoto's, bezoekje aan Sealife of aquaria, ... Kortom, héél véélzijdig te gebruiken.

Dit vel was te mooi om te versnijden, maar had alleen een voor mij storende gele duikboot opstaan.  Dat probleem heb ik opgelost door er een foto overheen te plakken. Voor de gelegenheid ook even de foto's gemat op lichtgele cardstock, want blauw op blauw kwam niet goed uit...

En omdat ik bij de vorige reis de smaak te pakken had gekregen om een combinatie te doen tussen scrapbooking en Project Life (pocketpages), heb ik beslist om dit met deze reis ook te doen!  Deze pagina komt rechts van het volledige blad, en heb ook hier het wit-geel gestreepte papier en de blauwe chevrons laten terugkomen. 

Heb jij ook interesse in deze Under the sea-lijn?  
Surf dan naar http://shop.creanijn.be/shop/index.php?cPath=66_69_131 om deze collectie te bekijken en online te bestellen bij Creanijn!

TIP: Je kan gerust ook het vel met de reclame van de collection kit gaan gebruiken tijdens het scrappen! Meestal wordt dat weggegooid, maar ik had al meteen leuke ideeën ermee! 
Het grote logo had ik mooi uitgeknipt en er een 4x6 kaartje mee gemaakt!

Het gele papier met witte bolletjes komt ook uit het voorblad, evenals het woordje "swim".  
Een paar enameldots maken het geheel af.

Op elk vel papier heb je onderaan nog een keer de naam van de collectie, en ook vaak een stukje van de achterkant van het vel.  Voor deze banner heb ik zo'n "onderkantje" gebruikt die normaal gezien toch ook maar in de vuilbak belandt... Hier in combinatie met hele kleine stickertjes, een label en enamel dots om de luchtbellen na te bootsen.
Onderkant van het vel scrapbookpapier, waar je dus de titel "under the sea" kan gebruiken, 
maar ook het kleine strookje er rechts van...

Geen opmerkingen: