dinsdag, september 26, 2017

Inspirational Tuesday: Travel Stories

Echo Park en Carta Bella brengen altijd heel mooie collecties uit, maar helaas onmogelijk om alles in ons assortiment op te nemen.  Deze Travel Stories van Carta Bella is héél veelzijdig, en kan dus voor reizen gebruikt worden, maar dat hoeft niet perse...
Ik gebruikte hier 3 vrij neutrale vellen uit de collectie, waaronder het streepjespapier. Mensen die mij al langer volgen, die weten wel dat ik op vrijwel elke layout streepjespapier gebruik, simpelweg omdat je dan véél kleuren samen hebt om te gebruiken.  En ook één van mijn "typische" kenmerken zijn de vele foto's die ik op één spread probeer te verwerken...


Heb jij ook interesse in deze Travel Stories-lijn?  
Surf dan naar http://shop.creanijn.be/shop/index.php?cPath=66_101_102 om deze collectie te bekijken en online te bestellen bij Creanijn!
We hebben verschillende kleuren enamel dots in ons assortiment, je vindt ze hier: http://shop.creanijn.be/shop/index.php?cPath=50_93 Op deze layout kozen we voor "orange" en "blue".

Geen opmerkingen: