woensdag, januari 31, 2018

PL 2017 - Week 37 (TDG)

Van 10 tot 17 september deed Wim mee aan de Tor des Geants, een grote loopwedstrijd rond de Valle d'Aosta in Italië.  Ruim 330 km in de bergen lopen/wandelen en binnen de tijdslimieten blijven.
Zelf nam hij niet zo veel foto's, maar ik moest het toch scrappen van hem.  Dus ging ik tijdens de wedstrijd ook op zoek naar foto's waar hij eventueel zou opstaan.  En dit is het uiteindelijke eindresultaat geworden, met meer pagina's dan gedacht, want ik moest er van hem nog vanalles en nog wat bijsteken van kaartjes, zijn tussentijden, verslag en zo meer... Maar hij was héél tevreden met het eindresultaat, heeft naar die pagina's al langer gekeken dan naar de rest van mijn PL-album LOL.

Hier heb ik vooral gele en aquablauwe cardstock gecombineerd, omdat dit de kleuren waren die ook veel in de foto's voorkwamen, en op die manier heb ik geprobeerd om er meer een geheel van te maken.








Geen opmerkingen: