vrijdag, februari 02, 2018

PL 2017 - Week 38

Vroeger scrapte ik nooit de weekendjes weg, enkel en alleen als het citytrips waren... Maar nu met Project Life is dat wel anders, en kan ik op die manier veel meer leuke momenten vastleggen!
Deze keer dus geen foto's van katten of konijnen, maar enkel foto's van een weekendje in de Ardennen.

Foto's van een begraafplaats, dus heb ik sobere kleuren uitgezocht als achtergrond.

Ik had ook nog een pakketje van PL-kaartjes van de herfstkit van Scrapdelight van vorig jaar, en ik heb er nu deze twee pagina's mee gemaakt, en het paste dus perfect bij de vele paddestoelen die ik toen ook heb gefotografeerd. Ik had met de PL-kaartjes toen ook een scrappagina gemaakt, omdat ik toen op dat moment (oktober-november 2016) nog helemaal niet dacht dat ik in januari met Project Life zou beginnen...



Een scraplayout met PL-kaartjes...
Met kaartjes uit dezelfde kit

Met wetenschapskaartjes

Geen opmerkingen: